torstai 31. joulukuuta 2015

Uusivuosi, Uudet kujeet!

 
Hei Kaikki!
 
Eli oon nyt miettiny, että alotan kirjottamaan blogia, ja nythän mä tätä tässä kirjotan. Voisin kirjottaa "lifestyle" blogii, kirjoittelisin tänne jotain mun päivistä ja semmosista ihan perus jutuista. En osaa oikee kirjottaa blogia tai ylipäätään mitään, mutta yritetään!



 Ja ettei tästä tulis mitään hirveen pitkää alotusta, nii voisin nyt kertoo itestäni vielä jotain.
 
 Eli mun nimi on Inka ja oon syntyny 19.06.2000. Asun Varsinais - Suomessa ja käyn tällä hetkellä peruskoulun viimeistä vuotta. Mulla on äiti, iskä, 2 siskoo, 1  veli ja 2 koiraa. Ja mä oon nuorin meiän perheessä, joten mun sisarukset on mua vanhempia eikä asu enää kotona.
 

 

 
SOMET
 
Instagram: tua_juulia
Snapchat: tua_juulia
Ask.fm: inksuliii
Twitter: inskuu1

 
 
 
- Inka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti